Color Line er det største rederiet i Norge med internasjonal passasjer- og godstrafikk.
I forbindelse med relanseringen av Color Line sitt nye nettstedet ble LAZZAWEB ansatt som konsulentselskap for å flytte det eksisterende innholdet til det nye webdesignet.
Color Line møtte en utfordringen med å lansere nytt nettsted. Deres norske IT-avdeling hadde laget den nye webdesignen, og den danske markedsføringsavdelingen skulle med kort frist flytte alt innhold til det nye systemet. Color Line trengte derfor en hjelpende hånd for å flytte innhold fra “gammelt” design til nytt.
I den sammenhengen ble LAZZAWEB ansatt for å bistå og løse konsulentoppgaven og flyttet derfor inn på kontoret i Hirtshals i fem uker og bisto prosjektet.
Her måtte LAZZAWEB raskt bli kjent med oppgavene, som ble løst effektivt og profesjonelt. Mye av det nye designet har blitt gitt på forhånd, men noe av det har Color Line likevel vridd litt på, på forespørsel fra LAZZAWEB. Den sterke arbeidsinnsatsen gjorde at arbeidet ble fullført før fristen.
LAZZAWEB vant anbudet i en budrunde mot to andre byråer og løste oppgaven til perfeksjon, slik at Color Line kunne seile videre i riktig retning.